Klantenservice

BESTELLEN & LEVEREN

Indien op voorraad wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden. Je kunt de status van je bestelling altijd volgen via de bevestigingsmail van je bestelling. Mooi toch? Zodra je pakket het magazijn verlaat, ontvang je een update en een track en trace code. Staat er in de statusmail: wacht je op voorraad? Dan heb je iets besteld wat niet op voorraad is. je bestelling wordt standaard verzonden wanneer je volledige bestelling is voltooid. Gedeeltelijke levering is mogelijk tegen betaling. We geven op de website aan of het product op voorraad is, overweeg of je zo lang wilt wachten op de gehele bestelling. Wilt je tegen betaling een deellevering? Neem gerust contact met ons op of plaats je bestelling in 2 delen.

Het pakket wordt bij 'niet thuis' tweemaal aan je of aan de buren aangeboden. Als het pakket niet is afgeleverd, staat het op een afhaallocatie waar het 2 weken beschikbaar is. Je ontvangt hierover bericht in de brievenbus, maar ook via je track and trace code. Als je het verkeerde adres hebt opgegeven en je pakket wordt geretourneerd, dan sturen we je bestelling uiteraard tegen een vergoeding opnieuw.

VERZENDKOSTEN

Wanneer je iets online bestelt, heb je soms te maken met verzendkosten. Zo ook bij ons. We hebben ervoor gekozen om onze producten zo goedkoop mogelijk te houden en berekenen daarom de verzendkosten één keer. De standaard verzendkosten zijn 6,50. Zelfs als het door de brievenbus past. Onze verzendkosten bestaan uit meer dan alleen de kosten voor Post NL. Namelijk verzendmateriaal en administratiekosten.

Ik heb iets besteld maar het is nog niet verzonden?Status: "wachten op voorraad" Als je iets hebt besteld en het is niet dezelfde dag verzonden, dan heb je waarschijnlijk een pre-order geplaatst. Hiervoor wordt bij levering een levertijd aangegeven. Dit is standaard binnen 4 weken. Omdat we werken met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, kunnen we nooit van tevoren plannen wanneer we onze producten op voorraad hebben. We weten zelf niet wanneer het aankomt, dus helaas kunnen we de vraag niet beantwoorden hoe lang het exact gaat duren. Als het langer duurt dan hoor je van ons.

Ik heb iets besteld dat nog niet is verzonden, maar ik wil mijn bestelling wijzigen: dat kan! Stuur ons een berichtje via het contactformulier en wij zorgen dat het toegevoegd wordt aan je lopende order.

RETOUR

Je kunt je product om welke reden dan ook retourneren. Dat is bij Yumi Baby niet moeilijk. Stuur je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst naar ons terug met je ordernummer + naam . Zorg ervoor dat je op het briefje zorgvuldig vermeldt dat het een retourorder is, zodat het bij de juiste afdeling terecht komt. Helaas kunnen we geen artikelen verwerken die niet correct zijn geretourneerd

Sipack
T.a.v.retourafdeling Yumi Baby
De Trompet 1217, 1967 DA Heemskerk
(onder vermelding van RETOUR / ordernummer + naam)

Beschadigde, gebruikte of gewassen artikelen nemen wij niet terug. De kosten van je retourzending zijn voor jezelf. Zodra wij het artikel in originele staat hebben ontvangen, krijgt je het volledige aankoopbedrag (incl. Verzendkosten) teruggestort op je rekening (dit kan enkele dagen duren). We verwerken onze retouren één keer per week. Het kan daarom enkele dagen duren voordat je een e-mail ontvangt dat je retourzending is verwerkt.

GARANTIE

Als je iets koopt, heb je recht op een goed product. Als het product binnen 6 maanden na aankoop kapot gaat, gaat de wet ervan uit dat het bij aankoop niet in orde was. Je hebt dan recht op gratis reparatie of vervanging. We gaan er niet vanuit dat er iets mis is met je product, maar mocht er iets niet kloppen dan is dat prima voor je en voor ons als het zo snel en correct mogelijk wordt opgelost. Zorg er dus bij aankoop van de babyset voor dat de garantieperiode begint na de aankoop van een product en niet vanaf de datum waarop het product in gebruik is.