Copy of FAQ
Bestellen en verzenden
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Je kunt online een order plaatsen via www.yumibaby.nl.
Na het toevoegen van producten aan je winkelmand kun je kiezen om meteen door te gaan naar bestellen of de winkelmand te bekijken. Hierna kom je in de ‘Checkout’.
Onze producten worden ook bij www.wehkmap.nl en www.babypark.nl aangeboden. Tevens zijn onze producten verkrijgbaar in de fysieke winkels van Babypark
Wat zijn de levertijden?
Onze levertijd is 1-2 werkdagen met uitzondering van bestellingen die een pre-order bevatten. Deze orders verlaten ons magazijn op het moment dat de bestelling compleet is.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Je kunt de status van je bestelling altijd volgen via je orderbevestiging email. Zodra je pakket het magazijn verlaat, ontvang je een update en een track-and- trace code.
Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
De verzendkosten bedragen €7,50 bij bestellingen onder €100. Hierboven zijn de verzendkosten gratis!
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Helaas kun je zelf niet een bestelling wijzigen. Wanneer je een verkeerde maat of een verkeerd adres hebt ingevuld, neem dan meteen contact op met onze klantenservice . Dan proberen we dit voor je op te lossen. Wanneer jouw pakket al in de verzending zit, hebben we hier helaas geen invloed meer op.
Onze klantenservice is te bereiken op info@yumibaby.nl
Je hebt het recht om je bestelling voor levering te annuleren. We proberen echter wel om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden en het is dus mogelijk dat deze al onderweg is. Als deze al onderweg is, dan kun je het pakket altijd binnen de bedenktijd van 30 dagen retour sturen (zie ’Retourneren en garantie’).
Wat moet ik doen als het bestellen niet lukt?
Indien je problemen ondervindt bij het plaatsen van jouw bestelling raden wij je aan direct telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Daarnaast kun je altijd gebruik maken van onze online chat. We komen in dat geval zo snel mogelijk bij je terug!
Betalingen
Welke betaalmethoden bieden jullie aan?
Je kan bij ons betalen met Ideal (Mollie), Klarna achteraf betalen of Credit Card. Giftcard gekregen? Deze code kun je in de check-out invullen.
Kan ik een factuur ontvangen?
Ja! Na het plaatsen van je order ontvang je een factuur op het door jouw opgegeven e- mailadres
Retourneren en garantie:
Wat is jullie retourbeleid?
Onze retourtermijn bedraagt 30 dagen. Dit betekent dat je binnen deze periode je aankoop kunt retourneren indien je niet tevreden bent met het product.
Wij willen je erop attenderen dat de kosten voor het retourneren van je aankoop voor eigen rekening zijn. Dit betekent dat de klant verantwoordelijk is voor het betalen van de verzendkosten voor het terugsturen van het product. Wij hopen dat u begrijpt dat deze kosten niet bij ons in rekening kunnen worden gebracht.
Hoe kan ik een product retourneren?
Via ons retour portal kan je een retourlabel aanmaken (de kosten voor het label zijn voor eigen rekening)
https://yumibabyholland.shipping-portal.com/rp/
Je kan het product met de pakbon bijgevoegd (ivm ordernummer en klantnaam) retour doen naar ons. Elke dinsdag worden de retouren verwerkt. Zodra de retour verwerkt is ontvang je van ons per email een bevestiging hiervan.
Krijg ik mijn geld terug bij een retournering?
Als het product in originele staat (ongebruikt, ongewassen en onbeschadigd) bij ons is ontvangen wordt de terugbetaling in werking gezet. Je ontvangt de terugbetaling via de betaalmethode die je eerder hebt gebruikt. De terugbetaling kan 1-5 werkdagen duren.
Wat is jullie garantiebeleid?
Als je iets koopt, heb je recht op een goed product. Als het product binnen 6 maanden na aankoop stuk gaat, gaat de wet er vanuit dat het al niet in orde was toen je het kocht. Je heeft dan recht op gratis herstel of vervanging. Wij gaan er niet vanuit dat er iets mis is met het product, maar als er iets niet in orde is, wordt het zo snel en correct mogelijk opgelost. Let er dus bij aanschaf van babyproducten op dat de garantieperiode ingaat na aankoop van een product en niet vanaf de datum dat het product in gebruik is.
Producten
Waar kan ik informatie vinden over jullie producten?
In de omschrijving bij het artikel staat de belangrijke informatie zoals de samenstelling van een product. Mocht je meer informatie willen als staat beschreven mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Zijn jullie producten op voorraad?
Tenzij er bij staat vermeld dat het om een pre-order gaat, is het product op voorraad. Het kan weleens voorkomen dat een artikel per abuis niet meer op voorraad bleek te zijn. In dat geval ontvang je bericht van ons.